1 - Cerca de perfils. Sobre la base del job description que elaborem conjuntament, iniciem la cerca de candidatures que compleixin amb el perfil sol·licitat. Per a això, disposem de diferents eines (portal de treball propi, base de dades de candidatures, xarxes socials professionals, etc).
2 - Avaluació de candidatures. Després d'una avaluació preliminar de les candidatures, els nostres consultors realitzen entrevistes tècniques i per competències als professionals per seleccionar als candidats més adequats al lloc de treball, i comprovar que reuneixen les capacitats i qualificacions professionals requerides per al seu desenvolupament.
3 - Presentació de les candidatures finalistes. Una vegada realitzades les entrevistes, et facilitem els informes dels candidats seleccionats pels nostres consultors. En aquesta fase, programem, en cas necessari, segones entrevistes perque coneguis als candidats, i verifiquem les seves referències.
4 - Contractació. En aquest punt, es procedeix a la contractació i formació PRL del treballador (en el cas de posada a disposició) o a la gestió de la seva incorporació amb el teu departament de Recursos Humans (en selecció directa).
5 - Seguiment. Durant els mesos posteriors a la incorporació del treballador, es realitza un seguiment del professional per conèixer la seva adaptació al projecte.